Hebben: surfboek I love the seaside Spanje & Portugal

Surfers opgelet! Ontdek de fijnste plekken aan de Spaanse en Portugese kust, die je nog een beetje voor jou alleen hebt. In het nieuwste I love the seaside boek van Alexandra Gossink, Geert-Jan Middelkoop en Dim Rooker, ontdek je hun favoriete plekken aan de Tlantische kust. De plekken waar je die relaxte surfsfeer kunt pakken. Alexandra Gossink, Geert-Jan Middelkoop en Dim Rooker zijn fervente surfers, de oprichters van I Love The Seaside en de makers van deze surfgidsen over Europa en de rest van de wereld.

Avonturen langs de Atlantische Oceaan

Het nieuwste I love the Seaside boek is opnieuw een lust voor het oog. Het zit boordevol prachtige stranden, natuurparken en interessante adressen in steden en dorpen vol historie. Of je nu kiest voor de zonnige Costa de la Luz in Spanje, de betoverende Algarve in Portugal, de afgelegen uithoeken van Galicië of het groene Baskenland, dit boek introduceert je aan boeiende kustbewoners met verhalen, unieke winkels, gastenverblijven, inspirerende initiatieven en talloze tips. Het laat alle interessante avonturen zien die je kunt beleven langs de prachtige Atlantische Oceaan.

Inhoud van het boek

Het boek begint met een gebruiksaanwijzing, die je natuurlijk niet nauw hoeft te volgen. De schrijvers geven eigenlijk aan hoe je de gids kunt volgen. Bijvoorbeeld langs het noorden, vervolgens langs de grillige kust en een klein stukje van het zuiden. Je kunt dezelfde route volgen, of hier en daar aanhaken. Het boek is opgedeeld in de regio’s Baskenland, Cantabrie, Asturias, Noord- en west Galicië, Andalusië, Noord-Portugal Norte, Noord-Portugal centro norte, centraal-Portugal, Alentejo, de Algarve west- en zuidkust. Van elk gebied aan de Atlantische kust vind je informatie over de omgeving.

In elke regio vind je informatie over een fijne plek, met tips om te doen, eten, drinken, chillen, shoppen en slapen.

Ben je van plan je volgende surftrip naar Spanje & Portugal te gaan? Dan is dit boek zeker een must voor in je camper of auto. Bekijk het boek nu op De Zwerver.

Wist je dat we een heel archief vol golfsurftips hebben? Neem gerust een kijkje door op onderstaande knop te klikken.